Direktlänk till inlägg 12 juni 2012

Skolavslutning & tunnelbilder

Av Soof - 12 juni 2012 21:43

Då har tvåan slutat... 


Det gick väldigt fort, för fort. Det är redan sommarlov! Helt otroligt, så otroligt mycket har hänt det här året och jag kan knappt tro att det är sant. Blev 18 år och galen, relationer ändras, ny världssyn, saker relaterat till skolan ändrades m.m, bara för att nämna de största ändringarna. Tvåan har gått så otroligt fort och jag minns allt som om det vore igår! Jag minns hur jag klagade på Pol, och nu är jag redan klar med honom, jag kommer aldrig mer ha honom som lärare igen. (Why am I mentioning him? Haha.) Slutpratat om detta. Moving on.


Efter avslutningen i skolan så hängde jag och Kk. Ehe, as usual. Vi började med att besöka vår kära övergivna tunnel som jag saknat. Den här gången hade vi inte förberett någonting utan gick in med bara min ficklampa från mobilen. Det hade vuxit otroligt mycket runt om järnvägen och allt och det var väldigt irriterande med alla kryp och insekter! Och jag fick ännu ett myggbett på benet. -.-

Side note: adrenaline, heart pump, almost busted, hide. .... Fun, in the end.


Efteråt bussluffade vi lite och vilade oss, sedan åkte vi hem till mig, (oh, första gången för Kk) bytte om (det regnade) och skaffade lite pengar och åkte ut igen för att skaffa lite picknick. Vi satt i en kyrkogård och åt och matade till slut en fiskmås och, på slutet, en annan fågel. Fiskmåsen döpte vi till Mozart och den andra till Lady. Mozart hade typ fågelskit eller ett ärr, or whatever, på sitt ansikte, scar face. Och till den matade vi en massa bröd och skaffade oss en relation med. Lady kom senare och matades också men Mozart och Lady slogs väldigt mycket över maten. Djur alltså.


   

  Första gången vi var där, några månader sen         &            Nu.


    Idag

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Soof - 14 april 2015 20:12

Än en gång har jag flyttat. Denna gång gick jag från Blogger till WordPress, endast p.g.a. att Bloggerappen suger bajs till frukost.   SAMMA NAMN, NY PLATTFORM. Alla inägg från Blogger har exporterats till WordPress, so no worries there.    S...

Av Soof - 10 november 2014 01:24


Som nämnt innan, flera inlägg tidigare så har jag bytt bloggplattform, och använder nu Blogspot. Adressen är ändrad till denna nu, klicka på länken:    !!! www.soofsofia.blogspot.se !!!     ...

Av Soof - 9 mars 2014 18:11

I HAVE SOMETHING TO TELL YAW ALL!    JAG BYTER/TESTAR EN NY BLOGGPLATTFORM OCH DET VERKAR SOM ATT JAG INTE KAN FLYTTA DENNA BLOGG?    Så... Tack bloggplatsen som fan för alla dessa år. Minst tre års dokumentation ligger här... Basically min g...

Av Soof - 7 mars 2014 13:34

Har ju laddat ner bloggplatsen-appen till iPoden and this is amazing! Nu kan jag blogga lite mer frekvent då det går betydligt snabbare än att sätta sig vid datorn, föra över bilder och därifrån börja blogga. Sitter och väntar i 30 min på att min...

Av Soof - 6 mars 2014 23:01

Jag är en mobilenthusiast. Och jag älskar min mobil. Älskar Xperia och Android. Och smart launcher, som jag anvönder. Är den bästa launchern jag mött på! Självklart har man varierat och haft andra men jag trodde aldrig jag skulle gå tillbaka till Sma...

Ovido - Quiz & Flashcards