Direktlänk till inlägg 12 juni 2011

Sommarlov!

Av Soof - 12 juni 2011 15:06

 

Äntligen sommarlov och frihet! Detta är vad som kallas för livet. När man får göra vad man vill, äntligen ta tag i saker man gillar att göra. 


Skolavslutningen var inget speciellt... Det blev inget hej då eller något från klassen.. Aja, vi ses ändå efter sommaren. 

______________________

Johnnys student i torsdags var fin. Och kaozig. Gosh... Jag orkar inte skriva ner allt men jag gör det ändå bara för att minnas. 

Vi var sena. Jag, mamma, Potto. Vi stack till blomsteraffären för att köpa blommor till Johnny, men stressad som vi var där hemma så glömde mamma Johnnys grejer (ombyteskläder och öl) hemma, det allra viktigaste för Johnny. Galen som Potto är så erbjöd han sig att springa hem och hämta grejerna. Under tiden beställde jag en taxi. 

När Potto kom så hade ingen taxi kommit. Alla började få damp på taxin som segade. Blablabla, sen kom en taxi, men det var inte den vi beställde. För den sket vi i, tanten som körde den beställda taxin får skita i sig att hon är så jäkla seg. Så vi hoppade på en taxi och den taxin vi hade beställt kom precis när vi hoppade på den obeställda taxin. Kärringen i den beställda taxin ringde mig och skällde ut oss. Jag babblade lite och sen vände Potto sig om till mig och bara: "Jiddrar hon?!" "Ja", svarade jag och gav mobilen till Potto som ville ha den och så skällde han ut kärringen och la på.   

Vi kom fram till gymnasiet i tid. Men vart fan har de utsprignet?! Vi frågade korkskallar som visade helt random shit om vart deet låg. Vi till och med sprang in i den ryska ambassaden.. pinsamt. Aja, vi rignde Johnny och han berättade om platsen, Potto som är allmänbildad och smart visste var det låg, vi sprang dit, alla glada och trötta, jag dampidamp. Vi hann i tid, de inte springa ut ännu. Pouh. fRamme och svettig.

De hade utspring ca. 13.20 trots att det stod 13.00 Aja, vi hann. Mycket fina utspring. Skitmkt folk. Jag orkar inte dela med mig bilderna på bloggen. 

__________________________


Grattis till Potto som har fått ett somamrjobb!!! Gud visste att Potto behövde pengarna, till vad? Jo, våran Europaresa ofc! Han behöver pengarna och med sin tur så fick han jobbet! Nu ska han säkra resan med sin lön och sen bär det av! 

Men han ska jobba en hel jäkla månad... Fyfan! Jag som vill vara ute varje dag och göra skit! Aja, jag håller mig sysselsatt med alla mina planer och så får jag träffa polarna. Kommer ofc kunna träffa Potto under helgerna och kvällarna, under 3 veckor, för den sista ska jag till Italien! WOOP WOOP!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soof - 14 april 2015 20:12

Än en gång har jag flyttat. Denna gång gick jag från Blogger till WordPress, endast p.g.a. att Bloggerappen suger bajs till frukost.   SAMMA NAMN, NY PLATTFORM. Alla inägg från Blogger har exporterats till WordPress, so no worries there.    S...

Av Soof - 10 november 2014 01:24


Som nämnt innan, flera inlägg tidigare så har jag bytt bloggplattform, och använder nu Blogspot. Adressen är ändrad till denna nu, klicka på länken:    !!! www.soofsofia.blogspot.se !!!     ...

Av Soof - 9 mars 2014 18:11

I HAVE SOMETHING TO TELL YAW ALL!    JAG BYTER/TESTAR EN NY BLOGGPLATTFORM OCH DET VERKAR SOM ATT JAG INTE KAN FLYTTA DENNA BLOGG?    Så... Tack bloggplatsen som fan för alla dessa år. Minst tre års dokumentation ligger här... Basically min g...

Av Soof - 7 mars 2014 13:34

Har ju laddat ner bloggplatsen-appen till iPoden and this is amazing! Nu kan jag blogga lite mer frekvent då det går betydligt snabbare än att sätta sig vid datorn, föra över bilder och därifrån börja blogga. Sitter och väntar i 30 min på att min...

Av Soof - 6 mars 2014 23:01

Jag är en mobilenthusiast. Och jag älskar min mobil. Älskar Xperia och Android. Och smart launcher, som jag anvönder. Är den bästa launchern jag mött på! Självklart har man varierat och haft andra men jag trodde aldrig jag skulle gå tillbaka till Sma...

Ovido - Quiz & Flashcards